czwartek, 27 marca 2014

Wstęp



WSTĘP                         


Witam wszystkich na moim blogu!
Jest to moja pierwsza książka, którą piszę, w związku z tym proszę o wyrozumiałość, jeżeli zdarzy mi się popełnić pewne błędy. Dlatego też proszę o szczere komentarze pod rozdziałami. Za każdą minutę, którą poświęcicie/poświęciliście na czytaniu mojego bloga serdecznie dziękuję! :) 
W swojej książce chcę zaakcentować, jak bardzo człowiek może być bezsilny wobec życia, a także jak czasami jedna najmniej spodziewana przez nas sytuacja może odmienić wszystko. Życie nie jest bajką, a człowiek przechodząc przez nie, musi zmagać się z różnymi przeciwnościami i problemami. Przemierzając życie, natrafiamy na porty szczęścia, miłości, lecz także smutku, żalu, bólu cierpienia i tęsknoty. Żadna z naszych chwil nie trwa wiecznie. Pisząc, chciałbym przekazać też to, że zawsze warto dążyć do spełnienia wszystkich marzeń, które gdzieś drzemią wśród nas. I mimo że tracimy nadzieję, że kiedykolwiek się one spełnią, nie poddawajmy się! Nie zaszkodzi spróbować! Nie zaszkodzi o nie zawalczyć! Czasami zdarza się, że nadchodzi  dzień, kiedy zastanawiamy się nad sensem naszej egzystencji, a wszystko co do tej chwili nas uszczęśliwiało, całkowicie traci wszelaki sens. Czasami jedna osoba jest w stanie odmienić nasze życie, a nawet nas samych. Niekiedy, gdy mamy wszystko, nie doceniamy tego, zaś kiedy  tracimy coś cennego, zaczynamy doceniać to co straciliśmy. Lecz jest już na za późno. Czasu nigdy nie cofniemy. Dziękuję za czas, który poświęcicie na czytanie mojego bloga, mam nadzieję, że nie zanudziłem Was. Rozdziały  będę się starał dodawać jak najszybciej to będzie możliwe, zależeć to będzie też od Waszej opinii, czy uznacie, że to co piszę ma sens, czy też nie. 
Głównym bohaterem jest dwudziestoletni chłopak, który po stracie najbliżej i jedynej osoby jaką miał, musi stawić czoło codziennym zmaganiom oraz nauczyć się liczyć tylko i wyłącznie na siebie. W życiu nigdy nie miał łatwo, a babcia, która wychowywała tego młodego człowieka, nauczyła go wiele niezwykłych wartości życiowych wpajając mu je poprzez codzienne rozmowy. Mimo, że życie dwudziestolatka  nigdy nie było łatwe i niezwykle różniło się od życia jego rówieśników, chłopak zawsze powtarzał sobie słowa babci. Gdy nadszedł dzień, w której  jej zabrakło, załamał się i praktycznie został  całkowicie sam. Jednak pewnego razu w najmniej oczekiwanym momencie stało się coś, co odmieniło  jego życie i dzięki temu powoli zaczął odkrywać swój sens. Niemniej jednak, czy główny bohater osiągnie swój cel? Czy będzie gotów zrobić wszystko, żeby spełnić swoje wielkie marzenie? Jeżeli jesteś zwolennikiem scen pełnych miłości, napięcia, niepewności oraz różnych dramatycznych momentów , które niestety przytrafiają się w życiu, zapraszam do czytania mojej powieści.

3 komentarze:

  1. Musisz mi koniecznie napisać tytuł pierwszej piosenki. Jest cudowna <3 !!!
    Uwielbiam historię pełne miłości, uczuć i przyjaźni. Już się biorę za czytanie !
    Jestem bardzo ciekawa twojej książki :D
    Asikeo^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Przeczytałam na razie tylko wstęp, ale jestem pod wrażeniem. I to do tego stopnia, że od razu biorę się za czytanie reszty. Jak skończę to napiszę co myślę, tymczasem zamykam się w pokoju i czytam!
    Ps. świetna muzyka! ;)
    Sara Cerva.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, komentarz mi się nie dodał ! ^^
    Zabieram się dopiero teraz za czytanie ponieważ wcześniej nie mogłem znaleźć wolnego czasu.
    Wstęp ujmujący. W naszych "portalowych" konwersacjach często mi brakowało takiego podejścia jakie zawarłeś w tym fragmencie. Niewątpliwie ma on moc i dobrze by było gdybyś do niego wracał.
    A muzyka faktycznie świetna, pod pasowała mi do tego co przeczytałem ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń